Beste leden en supporters,
De verscherpte maatregelen van de overheid hebben voor VV Rietmolen de volgende effecten:
Kantine is per 29-9 t/m 20-10 gesloten voor alle activiteiten buiten de sport. Vergaderingen mogen niet worden gehouden. Teams mogen voorafgaand aan de wedstrijd geen koffie in de kantine drinken.
Douchen blijft, met inachtneming van de regelgeving, na trainingen en wedstrijden mogelijk. Wel verwachten we dat iedereen na het sporten/douchen de accommodatie snel verlaat.
Leiders van teams mogen;
– zelf koffie verzorgen bij ontvangst van de uitspelende leiders + scheidsrechter
– in de rust zelf ranja (of thee) verzorgen voor de uitspelende ploeg + scheidsrechter. Dit altijd in wegwerpbekers aanbieden omdat er geen keuken/afwaswerkzaamheden worden verricht.
Publiek is verboden mee te gaan naar uitwedstrijden en moet bij thuiswedstrijden worden verzocht de accommodatie te verlaten. Meerijdende ouders bij de jeugd worden als begeleiding gezien en mogen de wedstrijd volgen.
Naast bovenstaande nieuwe maatregelen blijven alle bekende maatregelen uiteraard gelden.
Het bestuur van VV Rietmolen doet een dringend verzoek om al deze richtlijnen te volgen, we hopen op jullie begrip!
v.v. Rietmolen