Wat is de Club van 100?

Een club van voetballiefhebbers die het niet bij woorden laat, maar hun enthousiasme voor VV Rietmolen in een financiële daad omzet.

Hoe doen zij dat?
Door een jaarlijkse bijdrage van € 45 (vroeger fl 100,-) maken ze projecten mogelijk, waarvoor vanuit de clubkas geen financiële middelen beschikbaar zijn. Deze jaarlijkse bijdrage zal voor ongeveer de helft ingelegd worden voor investeringen binnen de voetbalvereniging, welke door de club van 100 zelf bepaald wordt.De overgebleven helft wordt besteed aan bijvoorbeeld een jaarlijks feest of uitstapje voor de leden van de club van 100. Kortom, de club van 100 probeert met behulp van allen die VV Rietmolen een warm hart toedragen, elk jaar één of meerdere projecten te realiseren. Projecten die een positieve bijdrage leveren aan het voetbal- en verenigingsleven binnen VV Rietmolen.

Wilt u ook lid worden van de club klik dan hier voor het aanmeldingsformulier.

U kunt ook contact opnemen met de commissieleden voor meer informatie:

Laurens Reith
Koen te Lintelo
Christian Ottink
Tim ten Beitel
Koen Waanders
clubvan100@vvrietmolen.nl

van de Club van 100?

Lid worden van de Club van 100 kan! Neem hiervoor contact op met clubvan100 @ vvrietmolen.nl