Zaterdag 22 juni stond in het teken van het afscheid van Benny ten Dam als vrijwilliger van VV Rietmolen. In 1957 werd Benny als 10-jarige jongen lid van de vereniging, en al snel nam hij ook verschillende taken als vrijwilliger op zich. Jarenlang heeft hij zich ingezet als trainer of scheidsrechter van de jeugd. Een ieder in Rietmolen die ooit gevoetbald heeft is Benny dan ook vast een keer tegengekomen als trainer of scheidsrechter. Het laatste jaar heeft Benny zich vooral bekommerd om de voetballertjes in de dop: de JO7.
Dit konden we als jeugdafdeling niet zomaar laten eindigen. Daarom is er zaterdag 22 juni een klein toernooi georganiseerd voor de kleinsten (JO7/JO9), waarna we Benny ten Dam tot erelid van de vereniging mochten benoemen. Benny, hartelijk dank voor je jarenlange inzet!